|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Västerås M-run 3 juli 2010 - i samarbete med M-Bilar AB i Västerås Ordnas för BMW-entusiaster. Ägare av M-modeller av BMW. Anmälningsformulär och övrig information finns på träffens hemsida: Länk OBS! Sista anmälningsdag är måndagen den 28 juni. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Given träff.....anmäld!!! =) Mvh Patrik |
|
Det skulle vara trevligt :-) BMW CS #1812 |
|
| Då var det klart :-) Såg att det var Daniels gamla M5 på årets märke :-) | |
|
Daniels bilar kommer alltid med på ett hörn i den här typen av evenemang ;-) BMW CS #1812 |
|
| nice, ska vara med för 1:a gången med egen bil iår :-) | |
|
Hmm.. får inte anmälningsformuläret att funka.. ? allting är ifyllt.. trots det: ________________________ Du har inte fyllt i fälten: - Modell ________________________ |
|
|
@PSE-R Nu ska det fungera, beklagar strulet. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Hej Frdrik, jag tror faktiskt problemet kvarstår, men.... det kan ha med min webbläsare/pc att göra, testade nu på en annan dator o då gick det fint. :-) mvh Peter |
|
| Är jag bara hemma kommer jag förbi o kollar åtminstone, men förhoppningsvis ska jag lyckas övertala en M-bil :) | |
|
Du är har väll inte missat att anmäla dig till årets M-träff? Gå in och gör det nu på träffens hemsida: www.mrun.webb.se /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| klart man är anmäld=) en av årets höjdpunkter helt klart! | |
| är sugen på att komma upp :) Köpte min bil där men bor i malmö. någon man kan sammaköra med upp en bit ? någon som bor hyffsat nära ? | |
|
@Eddie_125i Det är redan en anmäld från Malmö, Erik Regnell M3 E30. Klart du ska komma! /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Hade man kunnat få någon kontakt uppgift på han så man kan snacka med han ? Kanske mail ? mvh eddie |
|
| Anmäld :) | |
|
Eddie_125i du har Powerpost /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Jag är anmäld !! | |
|
Bra väder beställt: Länk :) /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Synd att man missar det :( Ska till Gatebil och plåta då. Får bli nästa år istället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.