AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.502

Alpinvit M3 E46.

Sida 1 av 2
Som rubriken lyder. Bilen ligger ute igen. Någon som har någon info?
Den är ju vansinnigt snygg.

Länk

Åk före du så väntar jag på dig där.
Bilen kommer från Lettland om jag minns rätt, carbonsvart från början och omlackad Alpinvit.

Motorn är bytt och kommer från en Phoenixgul M3.

Ang priset: Du får vad du betalar för :/
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Phoenix M3: Om det är några som helst frågetecken runt denna bil så kan du/ni fråga mig, Bilen är såld ny i Tyskland om du undrar. Du har inte ens sett bilen så därför behöver du inte uttala dig om denna bil, du vet inte heller vad som har gjorts med den. Om du vill så kan jag dra upp hela registret ang din bil här på forumet?? Sist det kom upp så försvann tråden av ngn konstig anledning?? Undrar varför? Kort sagt: Har du/ni inte sett bilen eller vet vad som är gjort med den så behöver ni inte spekulera eller tro ngt om bilen och sen skriva på forumet. När jag satte in annonsen så kunde jag med 1000% sannolikhet räkna ut med baken att du skulle skriva ngt om detta.
"Ang priset: Du får vad du betalar för :/ " Tycker inte en M3 ska ligga mycket högre, sen om ngn vill betala ett överpris så är det fritt fram!.
Så se över ditt inlägg
Hej.

Nej jag ber om ursäkt! Jag har inte sett bilen så jag ska inte uttala mig, jag har ingen fakta bakom det jag skrev, inte mer än att det var det som skrevs om bilen här på AP när någon kollat på den innan, sen om den faktan var sann vet jag inte.

Den ser riktigt fin ut, lycka till!

mvh
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Du råkar inte vilja byta mot en Audi RS6 2003 daytona grå?
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
M3efl: Tyvärr inte, har redan annan bil..
Jonuzi:
Har bilen endast varit registrerad i tyskland innan den togs hit till sverige?
Är motorn bytt eller är detta en helt annan bil än den som diskuterats tidigare här på AP?

Micke

Länk
Jonuzi: Om du har info om bilen får du gärna skicka över till mig. Jag är seriöst intresserad.

Micke: Har du kvar M3'an? (säkert frågat tidigare)
Köper den på stört om priset är rätt. Hämtar i helgen i fall du hemma.

Åk före du så väntar jag på dig där.
maletjick:
Jag sålde M3:an i Juni -09 för strax över 200 så de verkar stå sig bra i pris än.
Lycka till med letandet och granska bilen innan köp.

Micke

Länk
Jonuzi: Så bilen är inte importerad i januari från Estland/Lettland ?
Och är den inte carbonsvart i grunden ?
Allt Phoenix M3 skrev stämmer ju
BoMoW: Jag skrev bara vad som sades i den andra tråden om den bilen, så jag baserar alltså inte det på fakta som jag vet är sann eller inte, utan bara det som den killen skrev som kollade på bilen sist.

Bara så vi redar ur saker och ting :)

Och jag snackade med förra ägaren till bilen, som sa allt det där och lite till :)
BoMoW: Kan du inte dela med dig av den infon?
da
140
danne_83
BMW 135 m-sport
Om man e seriös säljare så tycker jag att man kan lämna ut regnummer på bilen när man säger att man e intresserad... Men det vill han inte pga stöldrisk hmmm finns andra sätt då om man vill hitta den typ som telefon nummret ;) känns mest som att det finns nått att dölja.. Detta e min åsikt o så som jag tänker så att jag klargör det med så att man inte får en avhyvling :) men den e riktigt jävla snygg!!!!!!
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Bilen borttagen, blev den såld så fort eller var det pågående diskussion som skrämt bort den?
da
140
danne_83
BMW 135 m-sport
Blev nog säkert såld då han kunde fixa finans på den :) finns gott om gasglada grabbar... ;)
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Helt rätt grabbar, bilen är såld.....
Jag får väl registrera mig för att ge mer fakta kring det här.

Jonuzi har ägt och sålt många bilar i den övre prisklassen, både importerade och svensksålda. Bilarna är alltid noggrant undersökta för att inte sitta själv med "svarte petter". Är annonsen borta så beror det på att bilen redan är såld, inte att några spekulationer här gjorde att den "försvann". Skulle bilen vara ett lik med en motor som snart rasar och färg som flagnar av i hastigheter över 100 km/h så skulle han aldrig köpt bilen.

Att registreringsnummer inte är synligt i annonsen är inte så konstigt. Det är mycket stölder i Skåne och är man intresserad av bilen så går det nog att få reg nr och mer fakta efter närmare kontakt med ägaren.

Jag hoppas att den nya ägaren är nöjd och att det inte alltid misstänks det värsta här på forumet.

Nej jag är inte Jonuzi trots 1 enda inlägg men någon som känner honom.
Visa användare
49
M3PutteGT
Volvo V70R
M5 -05
Hallau..

Jag själv var sugen på den och jag fick ett mycket seriöst intryck av säljaren. Jag hade inte varit orolig för att köpa den men tyvärr så fick jag åka å skruva på flygmaskin så jag kunde inte åka ner och kolla på den..:S men men det kommer fler...

Putte
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.