|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Vart hittar man en funktionell bagagerumsmatta till E90 Sedan. Gummi eller textil. Gillar varken priset eller modellen på originalmattorna från BMW. Har även kollat på Schmiedmanns bagagerumsmatta till E90 men den är ju tyvärr delad på två ställen. Tacksam för tips. |
| Du får väl plocka fram symaskinen och väcka dina gamla sykunskaper från slöjden så att du kan sy en egen matta som passar dina önskemål =) | |
Roffa1 |
Chris: Det är ju förstås en lösning även om den blir extra omständig;-) Vill nog hellre ha en färdig formanpassad bagagerumsmatta. |
| Du kör en BMW, så 700 spänn för en gummi/plats matta e inga pengar. Snåla inte, köp det riktiga direkt istället. Köpte min på bmw och den är kanon | |
Roffa1 |
Köpte du den heltäckande i gummi, jag tyckte den gick så högt upp på höger gavel. (blir som en hög tröskel) |
| jag köpte den plastiga ja. Men hur menar du? Den är ju lika hög runt om. Den är ju "uppvikt" om man säger så...går liksom upp och så in mot sidorna som en kant om du förstår hur jag menar. Tycker den är kanon iaf, bara till att dra ut den när den e sketen och spola av med högtrycket. Den räddade mig senast från shoppingen i Tyskland när en ölburk gick sönder :) TUR att jag hade plastmattan :))) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.