|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ser inget knasigt kul i den annonsen?? Mats BMW CS #5847 |
|
|
Gissar att det är det något optimistiska priset som det syftas på... ___ //Ulf |
|
| Han kan ju drömma om att få 115´för en 328... | |
|
Håller inte med om att det skulle vara ett överpris. Bilen värderas till 109-119' på bilpriser.se. Avsaknaden av ett M-paket kommer dock att göra den mindre lättsåld anser jag. Mvh Jimmy |
|
|
Den må vara en lågmilare men det är fortfarande en icke-facelift E46 och dessa är i gemene mans ögon en bil som kostar 60.000kr. Att då få dubbelt så mycket är...småjobbigt. ------- //Lövet |
|
|
Det är få bilar som är värda mer än 60 papp enl de flesta förståsigpåarna här på detta forum. Om det nu inte rör sig om den egna pärlan! Dessa trådar är, som alltid, väldigt roliga att läsa. Keep it up :) |
|
|
Normalpris för en lågmilare och välvårdad 328 -00 ligger max 70-75 papp. Kolla 330 -01 för 90-95´ Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Om bilprisers värdering är som Jimmyboy skriver ovan så är det väl klart att säljaren testar på den nivån även om han är medveten om att den är för hög. Att kolla läget skadar ju inte... Dock lär antalet (uteblivna) telefonsamtal/mail snabt ge besked på att priset ligger fel. ___ //Ulf |
|
|
Ql med pengar helt klart!!! Hur många bilar från 00 säljs för de summorna? |
|
| Sålde min väldigt fina 328 ci '99 med 10100 mil på mätaren för 80000 för två veckor sen. Dock hade den slitna sommardäck och jag behöll vinterdäcken, så uppemot 90 hade jag nog kunnat få annars. Men jag tvivlar starkt på att han får 115.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.