AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.369

Underredsbehandling i Karlskrona?

32ProPro-medlem
2.469
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Hej!
Funderar på att ge cabben och ev även touringen underredsbehandling. Vilka firmor i trakten av Karlskrona kan rekommenderas eller avrådas från?
Vad är rimligt pris (kanske rabatt om man vill ha två bilar fixade)?

Sökte men fann bara info om lackkonservering.

Förstod också på gamla inlägg att torkning i torrluft är bra - vilka har det?

Så, Micke, Patrik och andra BMWare i staun - vad säger ni?



/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
Håller inte IP-bilvård under frukthuset på med sådant?

///Micke
Min cabrio Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Tror som Micke att IP Bilvård sysslar med det, och även nya Karlskrona Bilskadecenter.
Förr fanns det en Dinitrol-"verkstad", låg väl ute på Volvo? Tror den är borta dock..


Mvh
Patrik

___
B M W
32ProPro-medlem
2.469
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
De verkar inte ha någon egen hemsida - bara telenr på gulasidorna och motsv.
Någon som provat och vill dela sina erfarenheter?

Eller tips om andra ställen?

Micke är väl sommarglidare i sin fin-cab och klarar sig utan svart klet under bilen... i alla fall på cabben



/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
32ProPro-medlem
2.469
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Dinotrol söker folk för att kunna öppna i Karlskrona - det hittade jag då jag googlade själv tidigare:
Länk

Men tack ändå!

Jag får kolla upp IP och hoppas de gör det så grundligt som beskrivs på andra sidor med avmontering av hjul och plastdetaljer som hjulhus.




/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
Dinitrol låg tidigare under just frukthuset men fick för mig att IP tog över rostskyddet men inte som Dinitrol.
Vet som sagt inte om det finns andra.

///Micke
Min cabrio Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.