|
|
|
|---|---|
|
hej har en 525Tdsa som är orkeslös driver framåt men är trött som en död häst. Och den är väldigt svårstartad. någon som kan hjälpa mig??? Mvh/// DALAN | |
|
Kan vara vad som helst. Kan vara dieselpumpen, sprickor i toppen, dålig kompression, igensatt dieselfilter, hål på bränsleledningar, trasiga spridarrör osv. Har det kommit bara så där eller har problemet smugit sig på? |
|
| Intressant, har liknande sympton på min. Misstänker att det är nått bränsle relä som måste bytas på min. Eftersom pumpen får ström ibland, och ibland inte :S Nån som haft nått liknande fel och fått till de? Ska följa den här tråden. | |
|
hejsan har hittat mitt fel med tröttheten:) bött styrboxen till automatlådan och då gck den betydligt mkt bättre nu är de bara att vänta och se om den startar när den e varm :-s Mvh/// DALAN |
|
|
OKej okej, var satt den boxen? Tror inte jag har det syndromet men iaf så man vet. // D |
|
|
passagerarsidan under huven har du en svart låda som sitter i 4 stjärnskruvar under där så sitter de iaf 3boxar den närmast fronten va min iaf :) Mvh/// DALAN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.