AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
8.846

Mycket trevligt och proffsigt hos Jarls Bilservice i Helsingborg!

Sida 2 av 2
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det är alltid lika roligt när man ser folk rekommendera Jarls på forumet.
Vi som hängt på forumet ett tag kan inte annat än att dra på smilbanden och nicka instämmande. Gå dit.. Gör det! :)

__
Min bil:
Länk
Anledningen att köparen med den trasiga generatorn gav efter var nog för att det är obehagligt att hotas, och man orkar inte med sån skit.

Det är lätt att sitta rekommendera andra att "processa" och kalla in advokater. Men sanningen är att det är en lång, dyr och energikrävande process (jag vet :-), och jag skulle inte rekommendera det för en liten sak som en generator. (såvida det inte är den vattenkylda som sitter i den?)

Vill man stödja varann när någon råkar illa ut av en halvgalen försäljare är det bättre att gå samman, skriva ett brev gemensamt och förklara att man är en hel grupp som kräver att han gör rätt för sig. Det skulle nog bita.
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Har själv ingen personlig erfarenhet av dom men jag kommer väl ihåg tråden om generatorn där Sten själv anklagade folk för att ha "skruvade" bilar och hur han försökte spamma tråden med annonser :-P
wa
802
wath
Volvo V70 T4 -16
Det verkar som om man får skilja på försäljningen och verkstaden vad gäller omdömena.
Jag gjorde nyligen en oljeservice till bra pris och tänker låta dem fortsätta serva bilen så länge priset är bra och de gör vad de ska.
Jag är mycket verkstadsbytesbenägen om det är något som blir fel.
Bor i Helsingborg och har hört blandade omdömen om verkstaden. Allt från väldigt nöjda kunder till folk som blivit väldigt missnöjda med plåtjobb och reparationer. Ägde jag en BMW hade jag nog kunna ge dem chansen att visa vad de kan. De skulle dock bara få en chans. Plåtjobben skulle jag låta någon annan ta hand om. Just den bilen såg jag med egna ögon och det var inte godkänt. Tycker firman borde reklamerat jobbet innan bilen gick ut till kund.

När det gäller bilförsäljningen har jag ingen uppfattning. Man får nog utgå från en specifik bil. Samma sak gäller alla handlare. Finns en anledning varför häst och bilförsäljare inte är omtyckta.
Var inne på inspection II med min M3a i onsdags. Riktigt nöjd med både jobbet och deras bemötande, inget att klaga på.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.