|
|
|
|---|---|
|
Flytande polyurethane/urethane var hittar man det? Jag har kört slut på bakbalkfästerna, dom varade inte mer än i ett år :-(...ja det var bmw orginal delar. Så jag har tänkt att man kunde gjuta egna alt fylla ut dom här gummibussningarna med någon massa. Men var hittar med det i sverige? Gärna något produkt namn.. MVH Pelle cs4605 | |
|
Om du bor i närheten av Jönköping så finns Loxi-Pur i Habo. De håller på med polyerutane-grejer. 036-41580 eller info@loxipur.se |
|
|
Tack för tippset Daniel! Det blir att ringa till dom på Måndag. MVH Pelle cs4605 |
|
|
Länk Länk Länk Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
tyvärr, så har inte superflex mycket till e28, och det jag har provat av deras produkter har haft usel passform..om det nu har varit felpackat eller vad som har hänt vet jag inte, men passade gjorde det inte MVH Pelle cs4605 |
|
Esa |
Kolla med Bildelsimporten dom kan ta hem Powerflex urethan bussningar. Passformen är bra utom till krängningshämmarna, dom är väl tajta om dom inte har ändrat dom. Utbudet finns på www.powerflex.co.uk Styling/tuning med omsorg 1.25.62 på Gelleråsen /Esa |
|
Polyuretandetaljer gjuts just av flytande polyu., men ungshärdas sedan.(svårt?!)Däremot kan håligheterna i bussningen fyllas med den hårdare sortens Sikaflex. Det är gjort på min gamla häck,silentblocken tror jag. nct |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.