|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är lite intresserad av denna M3a någon som vet något om denna? Länk | |
|
Ser fin ut, dock ej facelift, (kolla så det inte är en 2002) var dock till salu i höstas/vintras om jag minns rätt! |
|
| Tillverkad januari 2003 | |
| Alltså, "facelift" på m3 är väl ingen direkt showstopper? De bytte ju bara bakljus och bakluckshandtag :) Det kan man ju i princip ordna själv om man skulle vilja, iaf ljusen | |
|
Exakt! Jag förstår inte varför man "måste" köpa en facelift. Personligen föredrar jag det korta handtaget, dock är ju LED-lysena att föredra då jag själv har dem på min 02 men att hänga upp sig på årsmodeller på M3an är fel enligt mig så det i princip är samma bil oavsett 01-06. Så länge oljepumpen och vevlagren bytts på 01-03 är det lugnt. Jag letar skick på bilar istället för årsmodell om det är samma modell, min 02a har bara rullat 4380 mil. |
|
| Det var ju lite mer än bara bakljusen och handtaget som gjordes om vid faceliften, dock håller jag med Phoenix M3, det är skick och vilken utrustning man är ute efter som spelar större roll än både mil och årsmodell. | |
|
Echelon: Det som gjordes vid facelift är: - Bredare handtag bak - LED lysen - Annan AC display |
|
| Phoenix M3: Var det ingen mjukvaruuppdatering av navin oxå om jag inte missminner mig? | |
| Å varför bryr man sig om det endast har blivit en liten förändring på bakljus och bakluckshandtag?. Köp skiten. | |
| Fjäderbensstaget kom väll också med faceliften? | |
|
Phoenix M3: MK4 DVD navigator Lite förändringar i motorrummet, blandannat flytt av ABS-Systemet. Längre rostskyddsgaranti Bluetooth funktion till telefonen AUX koppling till TV funktionen Interiörsknapparna ändrades från tryckta till präglade |
|
| Skulle det innebära att jag har Bluetooth i min? | |
|
Här står lite om vilka ändringar som gjorts: Länk |
|
| Fjäderbenstaget kom innan faceliften | |
|
Denna bilen går här där jag bor. Lite bekant med killen, men känner inte om honom jätteväl. Det ända jag kan säga är att han använt bilen väldigt sparsamt. har bara den ute när det är fint väder. Har nog inte snålat med servicear och liknande heller. Lite synd att det inte är Navi i den, då jag själv tycker det är mycket snyggare. |
|
| Är det originalfälgarna verkligen? Ingen som påstått kanske, men iaf :) | |
|
Pancho: Det är inte originalfälgar. Original ser ut såhär Länk Verkar vara en fin bil för övrigt. ///M. Pedersen |
|
| Det är M3 E92ans org.fälgar | |
|
En bra länk med vad som hände varje år: Länk |
|
|
Bi-xenon kom väl även på faceliften?! M V H Stephan |
|
| Någon som har en bild på strålkastare med xenon resp Bi-xenon så man kan se skilnaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.