|
|
|
|---|---|
|
Jag har en Bmw 540i E39 -96 och jag är på jakt efter en ny kamaxelgivare, men jag vill inte köpa en ny för över 1000:- på Bmw, vart hittar jag beggade ? eller pirat ? Mvh / Laurin | |
|
OCH, är det samma givare efter -98 som har en givare på varje topp ? Mvh / Laurin |
|
| har man råd att åka 540 har man råd att köpa original, de lönar sig i längden, snålheten bedrar visheten heter de visst....:P | |
| Det handlar inte om att ha råd det handlar om att tjäna så mycket som möjligt när man säljer.... =D | |
| Piratgivarna brukar inte hålla någon vidare kvalité, så med "runt hörnet-garanti" och en genomsnittlig bilskojares samvete går det väl att montera pirat. | |
| Men pengar blir du inte rik i själen av ;) | |
| Ok, kan man köpa original givaren från utlandet till ett vettigare pris än i Sverige ? | |
| Ha ha nä sant, anledningen till att jag är lite snål med denna givaren är att jag inte är 100% säker på om det verkligen är den, dock så tyder alla symptom på det, tjuvstannar på tomgång och kan börja missa när man kör precis som om den får för mycket soppa helt plötsligt för att nästa sekund gå som den ska igen, små missar lite på tomgång till och från osv... | |
| Kör en diagnos istället för att chansa med pirat-givare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.