|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har en 328 e36 från 96 med den digitalaklimaten, den har börjat strula nu och jag undrar om det finns något sätt att veta om det är fläktmotståndet eller om det är lödningen i anläggningen. Btw motståndet ser ut som det gör på guiden med e46 men satt på förarsidan. | |
| glömde säga att displayen lyser och den reagerar när man ställer värme o hastighet men fläkten verkar stendöd, före vintern så gick den lite då o då | |
| ingen? | |
| Mitt fläktmotstånd var trasigt. Symtomen var att fläkten endast fungerade i ett eller två lägen (kommer ej ihåg exakt). Låter lite som att det skulle kunna vara din fläktmotor som gett upp också. | |
| felet vad fläktmotståndet, det verkar vara väldigt sällan fläkten går enligt dom på novation i uppsala, men nu e d bytt deet nya såg bra mycket "bättre" ut aluminium spetsar o lite kraftigare fäste | |
|
Om det är någon som behöver ett fläktmotstånd så har jag ett över. (att köpa reservdelen resulterade i bilbyte =)) Det passar senare E36 med digitala kliman och jag tror det är samma del som till E46. Det är inte den för ett par hundringar utan den för dryga tusenlappen. PM'a mig vid intresse. //Stenback |
|
| Stenback du har PowerPost! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.