|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som testat denna för uppspelning av mp3, och vet om den funkar bra ?. Verkar vara en smidig liten sak, man bara plugga ur cd-växlaren å sen plugga in denna. Länk | |
|
En sådan vore ju perfekt, någon som testat och köpt den därifrån och installerat den eller? finns den på att köpa i Sverige annars? Länk |
|
|
Hei Jeg har hatt en slik en stund, og med dagens firmware (programvare) viker den veldig bra. Utrolig god lyd (jeg har koblet den direkte til DSP), og god betjening. Støtter SDhc kort opp til 32GB, og du kan strukturere musikk albumene slik du vil. Anbefales virkelig! Bare spør om det er noe spesiellt du ønsker å vite mer om. |
|
|
Skulle nog hellre satsa på Dension GW300. Aux-, Ipod- och usb-ingång, möjlighet att ansluta hårddisk via usb, möjlighet att söka på album, artist, spellista eller mapp... Länk |
|
|
Eller denna? Länk Sök på grom och bmw så får ni se lite klipp. Det verkar finnas några fina alternativ och frågan är vilket som är bäst och billigast. |
|
|
Jag monterade in min CP600 i E39:an igår. Än så länge är jag riktigt nöjd, men jag har ju inte hunnit använda den så mycket än. :) Jag är mycket nöjd med ljudet, men då jag har standardanläggningen så blir det kanske inget riktigt prov för vad den klarar av. Den är mycket enkel att komma igång med, och allt som behövs för installation, drift och kopiering av musik medföljer. Det jag har hunnit notera är - ID3-tag försvinner från MID när ljudanläggningen har varit avstängd (visar klockan istället) - ID3-tag försvinner från MID om man t ex tryckt fram klockan (klockan visas ej när ID3-tag visas) - Om man ändrar ljudinställningar medan man är i CD-växlarläge så tolkar även CP600 knapptryckningarna. ID3-tag visas igen om man byter låt. Problemet med ljudinställningar känns inte så farligt då man enkelt kan byta källa medan man ändrar. Sammanfattningsvis ger den ett mycket högkvalitativt intryck. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.