|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag funderar på att köpa en m-front till min e46 -04. Någon som gjort det och kan tipsa var man köper? BMW reservdelar? pris? lack? Tacksam för svar mvh calle | |
|
Har själv handlat till min E36 här: Länk Här är ett exempel för 244 Euro inkl dimljus o frakt: Länk Fronten är grundad i hög finish och den lackerare jag anlitade la på färgen direkt efter att ha tvättat av den. Den sitter kvar än.... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Köp från Schmiedmann.se. Perfekt passform och bra priser men sega leveranser.... BMW M-POWER |
|
|
Det är när dem inte har det i deras lager i kungsbacka och får ta hem det från dammark. Men priserna är jävligt bra!!!! Med vänliga hälsningar // A73X |
|
|
Tack för svaren Mvh Calle |
|
|
Jag undrar om nu vet skillnaden på dom här två frontarna den första från ebay:Länk Och den andra ifårån styling4u:Länk Man får ju till och med dimljus på ebay.. vad tror ni?:) |
|
| haha stavat rätt snyggt men ni förstår förhoppningsvis:) | |
|
Törs nog sätta en hel del på att de är gjorda på samma ställe. Passform och finish är mkt bra på den från ITC. Se min bilblogg Länk & scrolla ner till 2009-10-07... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Roligt att så många svarar! Kul blogg förresten. Älskar E36orna. Hade en coupé i lagungrön metallic förut /Calle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.