|
|
|
|---|---|
|
hej Ett litet problem fast i nice och behöver vara på jobbet. Flyg inställda, tåg strejk +bussar överfulla. Så jag tänkte köpa en bil och köra hem, men registreringen tar minst 2 arbetsdagar. Kan man lösa detta på något snabbare sätt. mycket tacksam för hjälp. | |
| Går det inte att hyra en bil hos en internationell uthyrningsfirma och sedan lämna den i Sverige? | |
| fullbokat | |
| Lifta upp till Tyskland och köp en bil där | |
|
Hade gärna vart fast i Nice, nu sitter man i stället fast i Shanghai efter ett annars trevligt Formel1 besök. Vi är 8 man så vi ska nog hitta på något skoj ändå. |
|
|
Slippy, skit i jobbet och spendera lite kulor istället! Cheferna på ditt jobb måste väl ha förståelse att det är kaos nu? |
|
| Det är samma här. Sitter fast i Rom. Hade en tanke på att köpa nån bil och bila hem. Men vi fick tågbiljetter, och ville helst slippa problem och extrakostnader. Det blir några dagar extra semester helt enkelt. | |
|
Körde genom Götet i förrgår både Norska och Danska Taxibilar lite ovanligt(dyrt) :-) Ha deT |
|
|
4 tjänstemän på möte i södra Frankrike nära Spanien köpa en Land Rover av en kille på företaget dom besökte och körde hem ! 8 Tjänstemän i Bryssel tog ambassadens folkabuss hem till Stockholm och ambassadören i London körde ner den till Bryssel igen och tog sedan tåget till London Alla råkar illa ut just nu |
|
|
Såg en Taxi Stockholm på motorvägen i Danmark i dag. Hämtade min pappa i Hamburg i fredags natt och på Puttgarden - Rødby fanns hyrbilar och taxibilar från: Holland, Tyskland, Österrike, Frankrike, Belgien osv. Frågade ombord i kiosken om det hade varit mycket folk och fick svaret: "Det har varit värre än en semester/sommardag". Svarade direkt: "Värre? Det är väl bra med många kunder ombord." Det förstod hon inte såg man på ansiktsuttrycket. |
|
|
Köpte en Megan 1.6dci 2004, 11kmil. 245mil senare så var jag hemma :). Ganska smärtfritt. |
|
| haha - Klockrent! | |
| En applåd till Slippy. Theres no place like home. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.