AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.429

HANDLA MED HJÄRNAN INTE HJÄRTAT!

Sida 2 av 2
Tjena! då var det dags igen ! ska man skratta eller gråta? efter att jag lämnat ett brev som förklarade att det var dags för tingsrätt o.s.v. i Måndags så blev jag döm om min förvåning uppringd av handlaren i fråga varvid han ville att jag skulle "komma ner så vi kunde lösa detta" jag gjorde så o han förklarade att på fredag finns det 4 sommarhjul här som du kan hämta! "så slipper du vänta på de andra" kors tänkte jag ,gick det trots allt utan mer bråk! , men idag när jag kom för o hämta de berömmda hjulen så var han sig själv igen ! sa bara hej! O GICK IVÄG UTAN ATT SVARA MIG O NÅGRA HJUL FANNS NATURGTVIS INTE! nu är det tur att jag inte är våldsamt lagd för det var nära kan jag lova! i varjefall så är det slutpratat med EUROPE BILCENTER nästa träff får bli tingsrätten .
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Ja den siste dåren är inte född.
De kanske byter namn till East Europa Bilcenter.

Byta upp sig? Till vad då?
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Ta ingen mer kontakt nu utan håll dig kall som du säger så ses ni i tinget!

Hoppas nu som fan att dom ryker dit!
Betongskor och ut i östersjön med dom!
ändra tråden till firmans namn...så kan alla som söker på deras namn få fler träffas
Hejsan ! jag kan naturligtvis ha fel men det verkar som om de berömda EUROPE BILCENTER håller på o byta företag till ULTIMATE CARS! i varje fall så är det samma lokaleer som dom har tillgång till sedan en tid tillbaka o antalet bilar på deras nuvarande adress sjunker väldigt snabbt! så var gärna uppmärksamma vid köp av bil där!
Vilken tröttsam handlare, trailer trash pack. Såna som ska bli aggressiva och hota med våld som en jävla fjortonåring för ett par fälgar... vad säger man om såna tölpar?

Du gör rätt som håller dig cool, skicka polisen på honom istället. Tar stenhårt.
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
när du möter dem i tingsrätt så tar du även med storyn om hur han blåser dig och förlorad inkomst etc pga av att han ville säga hej och blåsa dig på dig.
Tja ! det var ett tag sedan ,men nu har saker o ting hänt! vid ett besök på bilföretaget i början av månaden tillsammans med kronofogden så fick plötsligt handlaren fram en summa kontanter ! mycket märkligt att det var när fogden var med , men hur som helst så blev fogdens råd till mig att "ta vad du får i kontantväg" Som jag förstod av fogdens uttalande så finns det fler som är "på gång" med krav ,så trots att summan var cirka hälften av vad som behövs för ett par skapliga sommarhjul så tog jag fogdens råd o accepterade summan, nu är alltså "affären" avslutad för min del o jag kan verkligen rekomendare alla presumtiva bilköpare att gå omvägar när dom ska handla! alltså VÄLJ NÅGON ANNAN ATT HANDLA HOS!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.