|
|
|
|---|---|
| Tja jag är ute och letar efter en m5 e34 nån som har några tips???? | |
|
Hej där "Jimay" Jag har en till Salu snart! Sen är det bara frågan om vad du är ute efter? Om du är på jakt efter ett toppex eller en bil som du ska ta dig från punkt A till B med? Min är en 91:a som används som åretrunt bil å således har sina skavanker å så men ändå ger en lite härlig åkupplevelse. Mvh:Daniel |
|
|
hmm låter intressant men är gärna ute efter en fin och rostfri hur är växellådan/koppling i den och hur är det med rost miltal osv övrigt skick och vad hade du tänkt dig för den Jimi |
|
zcooter |
Du kanske skall titta på mobile.de och autoscout.de. Där finns ett par kandidater som kanske passar |
| Jimi du har PowerPost.=) | |
|
BMW-M5power: om du inte säljer den till Jimay får du gärna Powerposta specar och pris till mig också. Jag samlar på allt vad det gäller de här bilarna. Den bilen råkar inte vara en svart med mycket diskret Individualspec? FPK***, diskuterad på länk Länk Världens mest diskreta E34 M5:a antagligen (från fabrik iaf). Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
stort tack för alla svar! har även en 728 som ja vill sälja eventuellt 97a 21k mil oerientblå xenon ;) Jimi |
|
|
PowerPost till dig "HD91" oxå!=) |
|
| Jag ska sälja min M5a. Länk | |
| jag måste spara ihop till en jag med snart..saknar min otroligt mycket! men jag är övertygad att jag kan hitta en skaplig 3.6 i brukskick. hvuudsakligen måste det vara delat baksäte och shadowline. lever man med någon rostbubbla och smårepig som går bra maskinellt hoppas jag inte på hamna över 50 000 kr. | |
|
Hej där allihopa. Kan bara avslöja för dom nyfikna att det är den M5:an som "HD91" misstänkte.=) Skitkul å få redan på en massa fakta om sin bil som man inte hade en aning om!! Oavsett vad så ska bilen säljas,har ju ytterligare en 3,6:a som står med rasad låda å som behöver lite omsorg. Den ska oxå avyttras när lådan väl kommit tillbaka från renoveringen. Nya projekt på G!;-) Hur går det annars för dig Jimi? Har du hittat nått objekt? |
|
|
Denna m5a har en av mina bekants föräldrar ägt tidigare...sett den IRL.. grymt snygg..Daytonaviolettmet.. vet att *nya* ägaren e grymt nöjd med den...bland de snyggaste m5e34 som jag sett.. Länk |
|
zcooter |
@Jimay!! Nu har du chansen för det fök upp en på AP säljsida, dock begär han 100´för en hyffsad lågmilare |
|
"Lågmilaren" är väl antagligen den som hade fimpad EDC och en hel del vinterskador. Diskuterad på M5-forumet. Knappast värd 100tkr eller i närheten, även om rosten skulle vara borttagen. Finns två mycket bättre bilar för under 90tkr på PowerBörsen, som har EDC och är entusiastägda. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| nu kom det in en till på powerbörsen... den ser fin ut men jag överlåter domen till proffsen i denna tråd. =D | |
|
Länk Ännu en som verkar fin med helrätt färg-kombo också. Förutsatt att infon i annonsen stämmer är det ett bra pris tycker jag. |
|
|
inte är chromeline rätta färgkombinationen iaf... där gjorde dom bort sig bmw. någon som vet någon billig 3.6a till salu?? =) |
|
|
Hej "Aquilla" Om inte HD91 slår till på min ena 3.6:a så är den till salu till å börja med. Så fort jag fått tillbaka växellådan från renoveringen så är den andra till salu oxå. Sen är det frågan va du tycker är billigt?!=) Mvh:Daniel |
|
|
Du har PowerPost "Aquilla" |
|
zcooter |
Hur som helst, ha is i magen, rätt var det är så dyker rätt objekt upp så här års!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.