|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har sökt och läst alla trådar när det gällar fälgar och däck till Z-serien. Många riktigt gamla och några nyare inlägg. Min fråga är vad ni anser om nedanstående däck och fälgar på länken nedan, priset lockar och tycker fälgarna ser helt OK ut. Och även däcken skall ha fått helt OK i tester. Mvh Janne Länk | |
|
Jag tycker att dom ser jala snygga ut på Z3:an!!Absolut!! Klabbarparn |
|
| I mitt tycke ett kanontillfälle. Ser ju mycket fina ut och de har ett bra pris. Hade jag haft behovet hade jag gjort slag i saken. | |
| vad kostar dem, hittar itne priset är nog blind ehhehe?? ser ganska bra ut på z3:an | |
|
blind_jerry: står i annonsens rubrik ;) En spontan reaktion, visst är de bilder han har i annonsen på bilar med större fälgar? Det känns som mer än 17" men jag kanske får ställa mig i det blinda hörnet tillsammans med Jerry. Gillar absolut modellen men frågan är om inte 17" är minst en tum mindre än vad bilarna på exempelbilderna har. |
|
|
Hejsan Janne eftersom du frågar oss andra i forumet så ska även jag göra ett litet uttalande, du vet att jag har lite speciell smak och även då på fälgarnas utseende. Själv hade jag 5ekrade originalfälgar som jag bytte ut då jag tycker 5ekrade fälgar ser inte så "eleganta" ut, jag har sett en krysseker fälg som ekrarna från navet och ut till fälgen bågnar ut lite, vet inte vad fälgen heter men i mitt tycke vacker fälg, har den tyvärr inte själv, nu bortser jag allt vad priset är utan endast den "elegantaste" fälgen då du ändå väljer, men nu är ju priset också avgörande, jag tror att fälgen finns från 17" mvh Uffe/bildock |
|
|
Tack alla! Är som sagt i valet och kvalet, har BMW original 5 ekrade idag 17" 8 resp 8 1/2", lite kanstötta. Tycker som Bildock att BMW's kryssekrar är snyggare men jobbiga att hålla rena ;-). Bilderna som visas på fälgarna på en Z3 Coupe som någon kommenterade måsta vara bredare och högre med lägre profil än de som säljs i denna annons... Detta är alltså sprillans nya fälgar och däck, så det var kanske priset som lockade mest. Grubblar vidare... Mvh Janne |
|
|
P.S Problemet är att det finns för många fälgar att välja på, detta är enbart BMW's original. Sen finns det ju ett antal fabrikat till ;-) /Janne Länk |
|
|
Köpte dessa ikväll. Tror och hoppas det blir bra till min Z3:a. Bilder kommer, monterade på en Z3 roadster -98. Dröjer kanske lite då jag kommer var bortrest en del i veckan och även nästa vecka. Min Z3. Länk |
|
| Tror att du har gjort en fin affär Janne. De bör sitta som en smäck på din pärla! | |
|
Tack Ozzikatten! Hoppas och tror det blir bra på min Z3, då original fälgarna har gjort sitt på min Z3 (22 år gamla). Kantstötta och med halvdåliga däck, däck och fälgar fungerar men kul med något nytt! Mvh Janne Min Z3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.