|
|
|
|---|---|
|
Har skaffat Hund o kommer nog inte att köra så mycket. är de nån som åkt öppet med en hund i bilen?? är de inte farligt för ögon o öron o sen kan dom ju repa lacken,, ?? o inte tror jag man får på han en huva !!! är en labrador. man kanske ångrar sig om man säljer?? | |
|
Att över huvud taget ens tänka tanken på att ha en hund lös i bilen är ju varnsinne. Skulle du ha dina barn lösa oxå? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
nää inte lös..finns ju selar..är olagligt att köra lösa hundar.. har en bur till bruksbilen,, menburen går inte in o cabben,, |
|
|
Pustar ut. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Har kört mycket med vår Golden retriever nedcabbat. Hon älskar det! Mycket smarriga dofter som virvlar förbi. Tror def inte att det är skadligt för hunden /Touchdown Länk |
|
| Så länge dem klarar sig från det mesta av fartvinden ska det väll inte vara några som helst problem. Men dem har känsliga ögon och öron och räcker nog med att det ska komma ett blomblad med fartvinden för att det ska kunna bli problem. | |
|
Hej vår Golden Charlie gillar skarpt att krypa ihop under vindskyddet i baksätet. Funkar perfekt. Nosen sticker ut mellan framstolarna och han andas in alla härliga (tik)dofter. Cab-Ing |
|
|
hade vår vovve (jämte) i framsätet med säkerhetsbälte och rutan nere. såg förj*vla kul ut. åkte mest bara långsamt (50-70) på grusväg men han satt och njöt med nosen utanför. synd att jag inte har några kort. får väll göra om det :) BMW ownz |
|
| Välkommen till Staterna. Här är det snarare regel än undantag att vovven sitter med huvudet ut genom fönstret. Ser det nästan varje dag på motorvägen. Ofta sitter hunden på passagerarsätet eller där bak i cabben. Säkerhetsbälte, burar eller sele finns över huvud taget inte. Tokigt? Visst! Men på sätt och vis är det skönt när allt inte är så tillrättalagt och reglerat som i lilla Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.