AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.511

Förslag på 19" till silvrig E46 Touring

Ka
57
KaBol
330D Touring -03
Funderar på nya fälgar och har hittat några som jag gillar men tänkte att det måste ju finnas massor som man missat, så har ni förslag visa mig gärna.

Bilen de ska sitta på är en 330D E46 Touring, silver med M-pkt.
Vill gärna har några som inte är som alla andra direkt. Är lite sugen på svarta med kromkant, tror ni det passar på silver bil?

Fälgarna skall vara 19".
Inte kosta mer än 2500-3000:-/fälg.
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Du ställer riktigt bra krav tycker jag med vad gäller priset på 19 tum som dessutom få personer ha.
Att dem dessutom ska vara något som alla andra inte har....ja sånt får du faktiskt leta mer eller mindre själv som jag själv gjorde till min eftersom det är personlig smak när det gäller vad som är snyggt.
Jag menar, om några här ger dig förslag så är det förmodligen fälgar som flera andra redan har. Själv letade jag i flera månader innan jag hittade några som jag inte sett någon ha på vare sig Garaget.org eller annan sida. Jag vet att jag är väldigt ensam om dem jag har.
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
"Vill gärna har några som inte är som alla andra direkt. Är lite sugen på svarta med kromkant, tror ni det passar på silver bil?"

no offense, men så fort jag såg rubriken täntke jag föreslå det. Men jag har sett flera audi avant med exakt såna fälgar :P

men csl fälgar :D
Ka
57
KaBol
330D Touring -03
Herr.Bayer: Joo jag vet att det är hårda krav. Men menade inte direkt att jag måste vara ensam om dem utan det jag syftade på var tex att jag inte kommer köpa 18" M-fälgar, som var och varannan bmw har, även om det är snygga.

bengalsimon: Okej, är faktiskt mest sugen på det. Helt vita är jag också sugen på men det kommer inte göra sig så bra på silver bil, då skulle jag haft mörkfärgad bil.
Tycker dessa är otroligt snygga, men inte billiga. Länk
ne
87
nexone
e46 320d touring -04
e30 318 coupe -88
Har också en silver e46 touring som jag letar 19" till. Är faktiskt också inne på svarta.

Hittade dessa på teletyre: Länk

Är själv sugen på dem då de är lite "egna", tunn silverkant och silver innanför ekrarna. Dock vill jag se bättre bilder på dem innan man beställer, någon som vet var man kan hitta det? Beställ du annars och posta bilder så jag vet hur det blev ;)
ne
87
nexone
e46 320d touring -04
e30 318 coupe -88
8,5X19 MONACO MIRABEAU 5X120 ET 35

7.245,00 kr för alla fyra.
Ka
57
KaBol
330D Touring -03
Jaa dom var riktigt snygga men jag skulle nog också vilja se dem monterade på bil först. Riktigt bra pris var det också.

Annars gillar jag looken på LEAGUE 8X19 LEAGUE 205 5X120 ET 35

Länk
Bm
101
BmwMClubsport
BMW 520d M-sport -10
Jag satte på mina nya sommarfälgar i samband med en komplett Mr Cap behandling och allt blev helt oslagbart bra i mina ögon!

Länk
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Tyckte min gamla 328 var vacker.. (Dock är bilen svart som synes.. ) men kan ju vara kul att se hur fälgtypen passar karossen..

Länk
Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
På dom 5 första bilderna har min 325:a fått nya 19-tums CSL-replikor. Fram 8.5 med 225/35 och bak 9.5 med 255/30. Sitter som en smäck med GoodYear Eagle F1 Asymmetric.

Länk
Ka
57
KaBol
330D Touring -03
Dom var snygga men min 18" jag har idag är ändå inte så jätteolik dom och skulle vilja ha några lite annorlunda.
I övrigt var våra bilar jävligt lika varandra.

Har ett par fälgar på gång kanske, får se om de blir dom till veckan.
Fe
43
Feniix
320i E46 -00
Vi har ett par fälgar på Skodan som jag inte sett på en enda bil. Alla fyra kostar 8720:- på gummihuset, vilket är ett helsjysst pris. Här finns en bild på härligheten Länk .

Tänkte på just dem eftersom du efterfrågade just svarta med kromad kant. Dem ser fruktansvärt bra ut i verkligheten!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.