AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.283

fast i Paris E39:an står på Arlanda

ka
1.393
kamel2
Bmw M135ix VW Passat GTE
Bmw 535ix GT såld
Bmw 525i E61 såld
Bmw 525i E39 såld nu skrotad
Bmw 328i E46 såld
Bmw 316i E46 såld
Bmw 316i E36 såld
Bmw 528i E28 såld nu skrotad
Hej

Fast i Paris, kom med flyg från usa igår kväll.
Någon som ska upp till stockholm från Paris med bil i helgen?

jag har köpt tågbiljetter till söndag men åker hellre bil. Har inte saknat min bil så mycket på så länge. Tänk att bara ha den här och mata upp till stockholm, skulle vara ett nöje. Bränna ur sotet som bildats under vintern på tyska motorvägen också.
har även funderat på att köpa en bil och skrota när jag kommer hem men det blir jobbigt om skiten går sönder innan jag kommit hem.
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Trist!

Jag pratade med en kollega i en liknande situation. Han skulle från Luleå till Nässjö idag. När jag ringde i förmiddags satt han på en buss från Luleå till Sundsvall. Därifrån skulle ha åka tåg till Göteborg via Stockholm. Sedan blir det buss till Landvetter där bilen står så han kan köra hem till Nässjö. Restid nästan 1 dygn.

"BMW six appeal"
ka
1.393
kamel2
Bmw M135ix VW Passat GTE
Bmw 535ix GT såld
Bmw 525i E61 såld
Bmw 525i E39 såld nu skrotad
Bmw 328i E46 såld
Bmw 316i E46 såld
Bmw 316i E36 såld
Bmw 528i E28 såld nu skrotad
japp, elände. Om jag bara hade haft bilen här så hade ju problemet blivit till ett nöje istället.

Nu blir det tåg, start på söndag kväll hemma måndag kväll. Resan tar ca 24 timmar och kostar 5600kr.
Tur att jag reser på företagets bekostnad. Finns nog många som inte har pengar heller, fattar inte hur dom ska klara sig. Det kostar ju 3000kr/natt att bo på hotell här.

Det billigaste hade nog varit att köpa en skrotbil och köra den hem...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.