|
|
|
|---|---|
| Kanske en dum fråga, men hur länkar men till en annan forumtråd? Det står ju alltid bara www.autopower.se uppe i adressfältet oavsett vart på sidan man befinner sig. Har jag missat något? | |
|
Precis ovanför det gröna fältet där det står "AutoPower Forum" har du en svart text där det står "rubrik" följt av vad tråden är döpt till. Där har du länken till tråden. Det är bara att kopiera adressen där och klistra in i en annan tråd. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Collin halvblind! Nej det funkar inte.. Tar ett exempel. Står bara följande: Rubrik: Collin halvblind! Hittar ingen adress. |
|
|
Om du håller muspekaren över "Collin halvblind" så ser du att pekaren ändrar utseende. Högerklicka då och välj "kopiera länkadress". Det kan stå lite olika beroende på vilken webläsare du använder. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Kolla här: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
| Länk | |
|
Länk Länk Tjohooo! Nu funkar det. Tusen tack Johan. Jag sitter vid mac och där ser det inte likadant ut. Jag måste hålla in ctrl och klicka på Rubriken och välja kopiera länk. Inte så uppenbart kanske? |
|
|
Aha, ok. Ja själv sitter man med Linux så det ser väl inte ut riktigt som hos "alla" andra här heller. :) ///BMW - Was sonst! |
|
| Vad har du för Mac, Frapp? Inte för att Apples möss varit mycket att hänga i julgranen tidigare men dom har i alla fall haft stöd för högerklick ett bra tag. | |
| Janne: Jo man får hålla in ctrl på tangentbordet och sen trycka med musen. Det blir samma som att högerklicka. iMac för övrigt:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.