|
|
|
|---|---|
|
Gissa om jag blev imponerad som bara den när jag byggde ljud i min bil. 328 sedan års. 96, slet bort skidluckans metallgaller, förstärkte öppningen "hålet" med en 22mm spånplatta som ja sågade ovalt och skruvade fast i ryggstödet. Tog sen en färdig låda (har massor med fabrikstillverkade serietillverkade 12"s baslådor hemma helt nya" sluten låda som jag skruvade fast en 12"s Dragster woofer i. Tog ett kraftigt slutsteg och monokopplade, framsystem rainbow 6,5" kitsystem och sony cdx-l650 stereo. Nu poppar de på som bara den. Nån mer som vill på ett jättesmidigt sätt få bra bas i e-36 så är de bara att maila mig. Har flera lådor nya färdigklädda med gråa mattan som smälter in i BMW. Bara att trycka mot lådan mot skidluckan så är de kirrat! mailadress... calles80@hotmail.com "svarta 328:an med splitfälgarna" | |
| Hur fick du in 6.5" i framsystemet. Använde du du distansring? | |
| Det luktar lite "annons med marknadsföring" av ditt inlägg.. | |
| Jag fixade en distansring som ja skruvade 6,5"arn i. 22mm spånplatta blev materialet. Sen klädde jag sidan med matchande matta.. Blev faktiskt mycket bra. Rekommenderas om man vill ha bra spark framifrån. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.