|
|
|
|---|---|
|
Sålde nyligen min 760 Länk för att istället framhärda mitt liv i en sparsam Volvo V50 Diesel. När jag så hamnade framför denna underbara X5:a Länk var naturligtvis Volvon bara ett minne blott. Vem blir lycklig av pengar på banken?? X5:an är för övrigt testad som ny av Autopower här Länk. Visst var 760 på många sätt en bättre bil men manligheten i X5:an slår den inte! Till er som värnar miljön vill jag tillägga att den Imolaröda står inlåst i mitt garage och inte kommer att rulla särskilt många mil. | |
| Sålt 760n??!! Dumt... X5an såg fin ut, men känns ju som ett rejält nerköp :) Men du verkar nöjd, lycka till med nya pärlan! :) | |
| Självklart ett nerköp sett till totalupplevelsen. Blev dock lite trött på att ha en så exklusiv bil som 760:n stå oanvänd, därav försäljningen. Att X5:an dök upp var mest en slump och den blir sannolikt ingen alltför långvarig bekanskap den heller. Har dessvärre en tendens att tröttna alltför snabbt på mina bilinnehav. Sneglar lite åt M6 Cab......... | |
| riktigt snygg bil du köpt ... får man fråga vad du åker till vardags när denna bil bara ska stå?? | |
| bmw_jerry: tack för din kommentar. Till vardags åker jag normalt tjänstebil. | |
| då är det bara att spara till en fin m6 cab :D | |
|
Joholm: Det var ett kort besök i dussinklubben. 10 högvarviga culindrar är ju heller inte fel. Det står väl snart en sådan på garageinfarten misstänker jag. Ha det bäst, //Lasse mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
| Vunnit på tipset? Mycket slantar bara för att fylla garaget./ Freude am stehen? | |
|
Alls icke Toomas. Blir dock bara snålare med åren och den egenskapen kontrasterar diametralt mot bilintresset. Garageförvaringen är således en bitter konsekvens av kombinationen av lusten att äga trevliga bilar samt girighetens tillfrerdställelse av att se bankkontot öka. Börjar kanske bli dags för en tur till psykdoktorn:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.