AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.492

Bmw emblem till nyckelhålet e90

2s
255
2sexy4u
640iA -11
Har nu letat ett tag efter små Bmw emblem som ska sitta på nyckelhålet. Kommer nog inte använda "nyckeln" till bilen så det blir nog snyggare med ett litet emblem där. Har stöt på ett sådant emblem på ebay förut men nu kan jag inte hitta det längre. Så om någon snäll själ där ute kunde länka något vore jag tacksam.

BU
23
BUNG
Bmw 323ci -00
Dom här hittade jag om det är dom du menar dom är ju i carbon ioförsig.

Länk
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Tack.....=)
När du väl har fått dit ett sådant för nyckelhålet slutar fjärrnyckeln fungera =)
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Har Access comfort =) Blir väl lite snyggare med ett emblem där ;)
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Behöver du alla 4?
Annars köper jag gärna ett av dig..;)
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Simon 76 du har fått post.
Finns dom även som m-sport?
Roffa1
Visst, ser det snyggt ut med märket. Men vad händer när tjuven ser detta på din bil som står parkerad, jo då bänder han väl loss det med en skruvmejsel och tar spjärn mot dörrhandtaget. Vet hur illa det slutade med mina ventilhattar med BMW logga.
Någon som beställde ett set som har 1 emblem över att sälja?
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Har 2 st som ligger någonstans, kan kolla efter om jag hittar dem ;).
Skickar iväg en utan kostnad.
2sexy4u: Fasen vad trevligt! Skickar dig ett pm.
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Hehehe detta är också riktigt fult, förlåt 2sexy4u...men BMW loggor på nyckelhålet?! Vad tror du händer när låset fryser till is, ditt batteri blir svagt nog för att låsa upp bilen? Förlita dig inte på att Comfort Acess funktionen är 100%-ig. Kan uppstå problem och då blir det jobbigt för dig :)
Finns en anledning till att nyckeln har en "vanlig" nyckel i oavsett om du har Comfort Acess eller inte.

"Riktiga män kör diesel"
MAGISKT! Man får allas åsikt även fast man inte ens riktigt bryr sig ?
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Smaken är som baken, den är delad och alla åsikter är välkomna.

Men tycker att "riktigt fult" är att ta i en gnutta. Kanske inte bara din smak helt enkelt.

Dock så håller jag med dig om att Comfort Acess inte är 100% ig, men jag tog risken ändå och hade inga problem så länge jag ägde bilen. Man måste nog ha maximalt med otur för att låset ska frysa till is och i samma veva ha slut på batteri. Tycker själv att det blev riktigt snyggt och mycket diskret.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.