|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nej faktist inte, det är en Avusblå M5a jag har köpt :D gå in på garaget.org sedan sök på igge_ så ser du vilken jag har köpt var de hela vägen avgas på den svarta M5:an också eller? |
|
|
Iker Det är faktiskt lemans blå, och ja den är mycket snabbare än vad en orginal m5 e39 är ;) Hör av dig ang brommsarna. Mvh// |
|
|
hehe okej låter bra :D finns det något annat man kan göra för att öka hästarna mer :D förutom att overboosta med kompressor? jo jag vet, jag ska göra det men det har vart så mycket på jobbet under helgen så jag hann aldrig komma för att hämta grejjerna. Jag ringer dig ikväll Mvh/Iker |
|
|
Här kommer en till film som jag hade glömt bort att lägga upp ifrån min ex och Ikers nuvarande. Trimmad 335a vet ej med vad exakt. Ägaren av 335a är en välkänd autopower profil så han får själv berätta vad som är gjort med den. Länk Det roliga är att just denna 335 ägaren sa att M5 e39 blir trötta uppe i fart men jag ser annat :)) |
|
| Iker den svarta som infosite har är påkostad ca 200k i motor bara har för mig att det sitter helsystem på den samt lite annat gott :D | |
|
monsterfemman - hehe jag älskar bara bilen mer och mer :D det håller jag verkligen inte med om den blir helt galen när man är uppe i fart den bara matar på hela tiden.. När har du tid och skicka videona och bilderna? m3efl - o jävlar de va inge dåligt, finns de någon info någonstans om bilen vore trevligt att läsa om den.. äre kompressor eller turbo eller nått? Eller är den bara trimmad i motorn? |
|
| Det är väll utbytt motor pga av ras där av 200k i kostnad....annars är det samma mods som din Iker | |
| Jaha hehe okej, då kanske inte dom 200k va nått att skryta om :P | |
|
Det var värkligen tyst ifrån 335 klubben/avdelningen hmm :) Inga ursäkter lr förklaringar varför det vart som det vart på filmen? Iker filmer kan du få men bilder har jag inte förrutom de som du har på garaget. |
|
|
Motorn hade trimmats i samband med motorras så orginal är den inte kanske någon här vet exakt vad som gjorts med den. --- M5an Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.