|
|
|
|---|---|
|
Köpte tidigare en uppsättning framlyktor från Depo (ska bytas ut mot riktiga Hella-framlyktor framöver när pengar finns), den versionen som har både Xenon och AngelEyes. Deras version av AngelEyes är dock ingen större höjdare, fem små lampor i varje ljusring vilket inte ger ett vidare snyggt resultat vare sig utseendemässigt eller ljusmässigt då övriga ljus är 6000K. Köpte därför ett eftermonteringskit med 6000K i form av 60+ LED och har idag sysselsatt mig med att försöka koppla in detta. Det var uppenbarligen en jäkla massa kablar som ska kopplas kors och tvärs i motorrummet, men för egen del tyckte jag att det verkade vettigare att skarva in dem på bilens befintliga kablage. Detta innebar dock att jag utelämnade ett till kitet medföljande relä samt säkring. Då är frågan - innan jag nu sätter på parkeringsljuset/AngelEyes för första gången - vad är det värsta som kan hända? Man vill ju inte orsaka en kabelbrand så man nödgas byta ut en massa originalkablage. Om det bara vore så att ljusringarna ej fungerar alternativt en säkring i bilens säkringsbox går så är ju ingen större fara skedd, men man vill ju inte råka ut för större tråkigheter än så heller. Så, återigen, vad är det värsta som kan hända? Mycket tacksam för snabbt svar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.