|
|
|
|---|---|
|
..Därmed benämns BMW´n ännu som bara som "bil"! Länk | |
|
Ännu en stjärnsmäll i Borlänges mest krockade rondell, ett stenkast från Transportverket... If it works, don't fix it. |
|
|
Att det är en BMW med är inget negativt, visar bara att folk börjar njuta av bilkörning för en gång skull :D Men man kan inte rå för att andra inte kan köra bil. |
|
|
Hade det varit min BMW hade jag kastat mig ur bilen så fort brandmännen närmar sig med saxen hur skaddad jag än är. Inte en chans att de skulle kapa sönder taket och alla jäkla rutor på någon av mina BMWs ! .-D BMW 4 Life |
|
| Satt spädbarnet i min bil skulle jag skita fullständigt i bilen oavsett vilken bil det än är. Den är bara plåt och plast och kan tillverkas på nytt. | |
|
Jo, visst skall det klippas fritt runtom skadade. Den BMW:n hamnar nog på skroten oklippt eller ej. |
|
|
Ah, jag missade "klippet". Läste på aftonhoran om en kille som köpt en FORD mustang från staterna och han stannade vid en olycka och erbjöd föraren sätta sig i FORDen för att slippa frysa i kylan... knips och det blev en cab, ingen ersättning då FORDen inte var inblandad i olyckan. Så med andra ord GASA. |
|
|
Ismo: låter helt sjukt. man får väll kasta ut dem när rätta räddningen börjar närma sig då ;) va en kille som kom till mig och skulle köpa en av mina datorer. han tog in fulla sin bmw med folk som frös i 30 minus. inga klippta stolpar där inte. å de var en allvarlig smäll. BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.