|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tack för ett utmärkt arrangemang, då detta var min första BMWCS träff gav det mersmak. Nu kan vi ju bocka av "skitväder", så kommande träffar kan bara få en bättre variant av den varan. /Stefan |
|
|
Inte ofta man kör med full värme i bilen en eftermiddag i maj:-) Tackar alla tapra, för en trevlig dag trots allt. Vi var 2 stycken i karavanen från Göteborg imorse. Som tur va, hittade vi några flera envisa i Jönköping. |
|
| Får även passa på att gratta Otto och Grabber för bucklorna. | |
|
Tackar M.A. /Stefan |
|
|
Tackar tackar M.A.! :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Bucklor? Vad hände? Hur stora skador? :S | |
|
Jag tackar oxå för ett jättetrevligt arrangemang. Fick oxå mersmak efter denna min första BMWCS träff, så fler träffar kommer det definitivt att bli i sommar. /Maria |
|
BMW 528 |
Själv kunde jag inte vara plats ......men det skulle vara trevligt om någon som var där kan lägga upp bilder här på forumet. |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Backade ur för det var lite för dåligt väder för mig..Kanske tog fel beslut. Länkar till bilder ? |
|
Jag har lagt ut en del bilder här. Flera kommer efter hand. Länk |
|
|
Vi hann inte se så mycket då en god vän och klubbkamrat råkade ut för en olycka i depån. Det var bara att styra kosan mot Linköpings sjukhus och se till att allt var bra och hjälpa till med det praktiska. Hoppas allt är bra med dig Asken!!! Mvh Markuz o Sara |
|
|
Lyckas träff trots det ohyggligt trista vädret. Slutade ju lyckat i alla fall. Fick tummen ur och blev medlem i klubben i år. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fint gjort av dig Markuz, en stor eloge för din insats. Mvh Patrik |
|
Här hittade jag bilder Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
E24 Alpina/Farre: Är ganska säker på att M.A. menar buckla = pokal, inte buckla = skada på bilen :) |
|
| 10 poäng till Mattias:-) | |
| Philip, du tog bilder på alla bilarna, du råkar inte ha någon mer bild på min ? | |
|
Maria, jag tog en bild på din bil: Länk |
|
| M.A,: Länk Vackert! Synd att den stod bredvid en 740... Inte ens jag själv vågade knäppa kort på den :) | |
|
Vad hände med familjekörningen? Stod ca 15 bilar och väntade en halvtimme på att få se banan, men ingen som ville visa :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.