|
|
|
|---|---|
|
En 850 Länk En 840 Länk Båda med utökat träinredning samt finfina fälgar. 840an har dessutom Indivduallack och utökat nappaläder. Priserna är dock för höga. Mvh Asken | |
|
850 ser trevlig ut och väldigt sen (12/97) med låga mil. Fanns det verkligen backvarnare som utrustningsalt.? /AGW |
|
|
agw: Backvarnare fanns som utrustning(enbart bak) och det går även att eftermontera Länk . Mattias här på AP har en 850 91 och sprang på ett komplett PDCset på BMW Solnas reservdelskväll i höstas. Den hade legat på lager något år utan att ha blivit sålt(Vill minnas att jag beställde hem det och glömde hämta ut den...). Han gav iaqf en 500ing för den och gjorde kvällens fynd. Mvh Asken |
|
|
agw: jag hade original PDC på min 328i Coupé -95 Länk , tror det var första året det fanns att få till E36. På 7- och 8-serien fanns det garanterat tidigare då den typen av "finesser" brukar introduceras på flaggskeppen först. ___ //Ulf |
|
| den utökade träinredningen är så himla snygg.. från ovh med vilken årsmodell finns det?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.