|
|
|
|---|---|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
dakargul E39 klart ovanlig Länk |
|
Det var en himla tur att extraljusen inte följde med Ha deT |
|
|
Endast två Dakargula sålda 2001...märkligt...? If it works, don't fix it. |
|
| ganska cool men gör sig mycket bättre på 3-serien | |
|
Jag gillar färgen! Och extraljus är nästan helt nödvändigt i Jämtland... Men var är bakre vindrutetorkaren?! ___ Min bil: Länk |
|
|
tyckte den var döhäftig...ser fräscht ut med den färgen Lelle |
|
| Snyggt! | |
|
Nej,nej och åter nej...hur kan man "förstöra" en annars helt korrekt utrustad E39:a med färgen GUL!?! "Endast två Dakargula sålda 2001...märkligt...?" som S&S skrev. Inte alls konstigt anser jag. Men ok, många tycker att den tydligen är läcker ser jag :) Mvh Janne. |
|
|
Dakargult på E39? Inte mitt förstaval men det finns väl värre färger... ___ //Ulf |
|
| Hellre den orange som finns på E90 M3 som ser ut som Saabs gamla "Indiskt gul". | |
|
Klart annorlunda färg.. Inget för den som inte gillar att sticka ut. Extraljusen är nog behövliga i Jämtland på vintern.. Blir ruggigt mörkt, speciellt på senhösten i regn. Men det var kanske att ta i LITE.. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Här en X3 i samma färg Länk Kan inte vara helt lätt att sälja, jag fick iaf inget köpsug... --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.