|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Har hittat en 120d som jag är sugen på. Länk Bilen är i riktigt fint skick, ditec behandlad 2ggr. en ägare, född 35 tror jag de va :) 17" sommarfälgar.. pris: 217.000:- efter lite tjat. Vad tror ni? bra deal? | |
| Är det 177hk motorn? | |
|
Japp! 177hk motorn |
|
| Klipp till tycker jag iaf! Bra bil med få mil! Lycka till=) | |
| Klipp till tycker jag iaf! Bra bil med få mil! Lycka till=) | |
|
Tackar! Provkörde i fredags och kollade igen idag :) e bra sugen, ska tänka imorgon, men de lutar åt köp :) |
|
|
Ser jättefin ut. Jag har en precis likadan fast med 18" fälgar. Min är uttagen november -07 och har redan gått över 5000 mil. Slå till! |
|
|
Ja helsicke vad det är många snygga tjejer som kör 120d. Bara ett konstaterande och jag är inte gubbsjuk. Inte mycket i varje fall.... Eller är det så att man kollar mer när det är en snygg BMW inblandad? Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Jag kollar alltid när det är en snygg tjej;) sen blir man extra imponerad när de är en snygg BMW också;p | |
|
Härom dagen kom någon körande och parkerade en Z4 M Coupé när jag gick förbi. Det var en fotomodellsnygg brunett på stilettklackar som klev ur... :-) /Erik |
|
|
Surt när man sjÄlv parkerar sin 120D bredvid då... (har inte köpt den ännu ;) ) Hoppas Z4an va hennes, lånade ut min gamla 330 cab med nya 19" BBS CH till en av de kvinliga könet, NEVER AGAIN!!!! |
|
| Men när man nu ser en snygg tjej i en snygg bil så föutsätter jag alltid att hon lånat sin killes bil:p men man vet aldrig;) | |
|
Tänkte bara kolla: Är det någonting som skiljer på en facelift 2007 och en ny 2010 ( 120d M-sport ) |
|
| Dom har tagit bort restvärmen på 2010 helt åt pipan må jag säga | |
|
Dom har ju ersatt den med en oerhört användar knapp :) Mvh Johan |
|
| Användbar för de som inte orkar flytta sin hand 5 cm och sedan vrida den pyttelite... ;) | |
|
stort steg för mänskligheten :) Mvh Johan |
|
| JWO:Vad tycker du om navigationssystem på din etta? | |
Njuren |
BMW BERRA: Helt off top med vad ligger leveranstiden på en ny etta idag? |
| Tre månader. | |
|
Bmw Berra, om jag får säga mitt så är navin jättebra. Nya Idriven fungerar klockrent. Det enda som stör lite är att navin har väldigt svårt att förutspå rätt ankomsttid. Den visar nästan alltid att man ska komma fram senare än vad man gör. När vi åkte till fjällen så slog det fel på 1,5 timme!? I faderns cittra så visar den ofta nästan exakt rätt. Nån som vet hur den räknar ut ankomsttid? Annars så är allt till belåtenhet, speciellt hårddisken där man kan lägga in sin musik. Det är nästan det bästa med hela bilen. Aldrig mera Cd-skivor överallt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.