AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
725

Turbo på 330d-03 ?

ai
199
airborn
330dT M -03 Silvermet.
330d -09 Steg 1-2-3 Champagne
Ursäkta denna fråga .. men finns det turbo på en 330d -03. (193 nånting hästars versionen)
Sökt lite halvhjärtat .. å har 2 kompisar som säger att så är fallet å 2 som säger att så inte är fallet .. å jag som har bilen VET INTE *suck* (lätt pinsamt :o)

En fråga till...
De säger mkt ska ni veta .. hehe .. Chippa bilen för f-n de ger nästa 30 hästar osv. å det säger de till mig som snittat 0,64 de sista 200 milen med vinterdäck å takräcke. Blir det vanligtvis högre konsumtion vid chippning eller lägre?

"... tygsäten e för veganer :o) "
Det är turbo på den.

Angående chip finns det mycket att läsa om du söker i forumet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.