|
|
|
|---|---|
|
Ursäkta denna fråga .. men finns det turbo på en 330d -03. (193 nånting hästars versionen) Sökt lite halvhjärtat .. å har 2 kompisar som säger att så är fallet å 2 som säger att så inte är fallet .. å jag som har bilen VET INTE *suck* (lätt pinsamt :o) En fråga till... De säger mkt ska ni veta .. hehe .. Chippa bilen för f-n de ger nästa 30 hästar osv. å det säger de till mig som snittat 0,64 de sista 200 milen med vinterdäck å takräcke. Blir det vanligtvis högre konsumtion vid chippning eller lägre? "... tygsäten e för veganer :o) " | |
|
Det är turbo på den. Angående chip finns det mycket att läsa om du söker i forumet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.