|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om jag skulle kunna få feedback på min annons: Länk Är priset rätt? Åker för närvarande Alpinvit 320d Coupé e92. | |
| Ser bra ut Acko, priset är bra också! Lycka till med försäljningen :) | |
|
Jag har själv sett annonsen då jag letat efter lämpliga vinterfälgar att sätta på min nya E91, men inte ringt... Orsaken är en kombination av lathet och att en fälg har skador. Hade jag varit du skulle jag lagt med en bild på märkena, när du nu redan nämner dem i annonsen, då kan köparen värdera direkt om det är någon idé att ringa eller maila överhuvudtaget. Har inte så mycket erfarenhet av beg BMW-fälgpriser, förutom att jag sålde ett set 18" M208-fälgar i fjol samt köpte ett set E46-hjul 17" för 2-3 år sedan. Men i Porsche-världen som jag är mer bekant med, brukar man få ett par fräscha 17" fälgar med bra däck i en "mindre intressant" modell (ej Cup I eller specialfälgar) för 6-7000 kr efter prut. De som begär 9-10' har dem kvar länge på annons. Enbart fälgar runt 4-5000 (igen, ej Cup I). Man kan väl anta att BMW-hjul borde vara aningens billigare. Och E46-hjulen betalade jag f.ö. 4000 kr för, däck i typ och skick som dina. Snabb affär och jag hämtade dem hos köparen. P.S: Säljer du enbart fälgarna så skicka mig gärna ett PM med bild på skador, och ett pris :) |
|
| Ser alldeles för många som försöker sälja fälgar med däck för fantasipriser, det är i sammanhanget helt ointressant vad de kostar nya hos BMW, vem f*n köper deras till fullt pris?? Är de inte sålda inom högst 1 vecka har du för högt pris! Mvh | |
|
Herr Bayer: ;-) Jonas T: Jag kan sälja fälgarna separat men skickar helst inget. Jag ser att du bor i Norrbotten. Jag kan fortfarande skicka en bild om du vill? 4000 låter ju sjukt billigt. Typ som ett kap. Passo: Jo det är väl så. Jag har sänkt priset till vad jag tror är ett bra pris. Vi får se hur det utvecklar sig i veckan. Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Bussgods är jättetrevliga att ha att göra med, det är inget större jobb att få iväg grejor med dem. Men helst bör man skicka fälgar i kartong för att inte riskera skador. Får du inte sålt dem på närmare håll på ett tag så hör av dig. Jag har ingen brådska, de ska ändå inte användas förrän till vintern i så fall... 4000 var ett bra pris, ja, men då blev de också sålda rätt snabbt! Det var typ 44 fälgar f.ö. Jag prutade kanske en tusing på annonspriset. |
|
|
Ja, kanske får man tänka på bussgods framöver. Ok Jonas. Återkommer om det skulle vara aktuellt. Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Kan nu meddela att fälgarna/däcken är sålda. Slutpris 6k. Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Grattis :) Priset blev rimligt både för säljare och köpare tycker jag, ingen rea direkt men inte heller speciellt dyrt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.