|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå, det var ju uppe en tråd angående en träff i norr nu någon gång efter midsommar. Vad tycker ni, ska vi ordna något??? Jag ställer gärna upp. Fler? -ridern- 525i 1990 24V | |
| Jag kommer då..men vart blir de isåfall? | |
|
Vet inte, vi må få ihop dom som var med på den i Piteå. Byske var ju på förslag -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Inget intresse eller? Skriv om ni e intresserade av en träff... -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Verkar vara dåligt med intresse..Byske..okej..har bara vart dit när jag var mindre..det är väl rätt litet? Tyckte Pite funkade rätt bra..men är ju iofs kul att ha det nån annanstans..variation förnöjer =) |
|
-:BeeMWe:- |
Vadå typ i Rotebro eller :) 10 liter bensin på 4 mil... |
| Rotebro..vart ligger det?Har jag aldrig hört talas om.Ligger väl knappast i norrland lr? =) | |
-:BeeMWe:- |
Norrort till Sthlm :) 10 liter bensin på 4 mil... |
|
segt intresse, kan bero på att det var en träff för spec utvalda i torsdag, fanns endel bmw representanter på plats tex bmw åtreförsäljare, styling firmor mm,vi var ca 150 presoner på träffen. Men vist vore det kul med en träff Joakim Eriksson |
|
|
Jag e lite sugen på att fixa en träff i inlandet, typ Arvidsjaur, nära från ,skellefteå, piteå, luleå jokkmokk, norsjö, vilhelmina, gällivare m.m. -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
kanske bjuda in lite annat folk också! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Fixar nån en träff i närheten av gällivare så kommer jag! Mvh Marcus |
|
|
Och du kan lägga ut en förfrågan på gästboken , kan finnas några från klubben som känner för att dyka upp Länk Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
| Jo d vore jäklit kul me en träff här uppe! Ja känner nåra stycken me bmw som e på sugna! A-jaur låter ju ändå inte helt fel som du säger så e d ju nära te en massa små hålor =) | |
|
Ja, eller en fre/lördags lördagskväll i Piteå samma helg som dragracingen?!? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Vilket datum är dragracingen? (Oo=oO) |
|
| pite dragracing helgen funkar jäklit bra förmodligen! Dragracingen e 12-14/7.. har just kollat upp d... Fan åxå...då jobbar man ju =( igen... | |
M3-Mackan |
Tjena!! Klart intresserad gärna i Piteå/Luleå trakten... Kan lätt bli i alla fall 3 M bilar kanske mer från Gällivare. Kom igen det här måste vi kunna styra upp här till slutet av månaden i alla fall -Mackan- |
|
JAg tycker piteå låter som en bra ide :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ja, dragracingen skulle ju vara perfekt. Fast havsbadet e ju stängt för biltrafik om man inte har stuga där då vill säga...det e ju lite trist. fast MÅNGA bilar e det där då! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
ridern man kan ändå köra in på parkeringen där alla bilar stod uppställda förra gången det var träff. Däremot om det blir race så tycker jag att man borde komma på ett bättre ställe än haraholmen. För den vägen är aldeles för smal. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.