|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Klart att det finns intresse! :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Bilder är mycket efterlängtade o välkomna! | |
|
OK! Fixar det på jobbet i morgon:-) Mvh Hosse |
|
|
..men frun har med kamerat på fjället.. Hemma torsdag. Får ta det då:-) Mvh Hosse |
|
|
Och frun har haft det bra? ;-) (Jag ser också fram emot din arbetsbeskrivning). Mvh /WGG |
|
|
Hehe Hon har haft det bra ja! Äntligenhar jag fått tid till detta. Tyvärr startade inte DW så jag måste produsera HTMLen i Word.. Det ser inte klokt ut, men kanske det är till hjälp ändå? Länk Har också en film med ljud där jag filmat ljudet före och efter om det är av intresse. Mvh Hosse |
|
|
Tack så mycket Hosse! Utmärkt beskrivning. Kunde varit hämtad från Haynes! Nu skall jag bara se till att få det gjort också. |
|
|
Hehe. Tack! Bara trevligt! Mvh Hosse DYI:-) |
|
|
Lägg gärna ut det, och just beskrivning hur du får bort dörrklädslen utan att förstöra något Hasse Z4 |
|
| Öhh? Det är ju det jag gjort:-) kolla längre upp i tråden. | |
|
Snyggt jobbat! Tack för den fina guiden. /WGG |
|
|
Tack tack! Jag glömde att nämna 2 saker; 1. Ni kan säkert helt fint få ut plastlocket med en nål och massa tålamod, så slipper ni borra hål i den alternativt köpa 2 st på BMW för några tior:-) 2. OM det är riktigt varmt och ni har massa tålamod så slipper ni nog hål i den orginala skyddsmattat som är limmad fast också. Mvh Hosse |
|
|
Är det någon som har testat att lägga asfaltsmatta alt isolermatta i bagagerummet på Z4:or? Med tanke på att endast en perforerad plåtlåda skiljer bagaget från coupén borde man kunna göra nåt där... Nån som provat och/eller har tips? /David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.