|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har blivet BMW 525I ägare idag, och undrar till att början med. Sitter några kablar upp i växelknoppen, någon som vet vad dem är till? Och så undrar jag om det finns någon diagnostikuttag i en 525I -89? Tacksam för hjalp. MVH: Christer Biltokig äldre kille | |
|
Diagnosuttaget vet jag faktiskt inte vart det sitter, så där kan jag tyvärr inte hjälpa. Men angående kablarna till växelknoppen så är det för belysningen i knoppen. Lyser inte denna så är det nog lysdioden som har gått. |
|
|
Tack för det. Men då är det väl inte orginalknopp? För jag tycker det verkar lite slarvigt med lösa kablar. Biltokig äldre kille |
|
|
M-knoppen fanns som tillval, dock är det väl vanligare att den har eftermonterats. Men med lösa kablar, menar du att dom ligger lösa utanpå damasken? För i min ligger det snyggt fördraget med en kontakt under damasken. |
|
|
Inte utanför damasken men mellan damasken och knoppen. Får kolla lite närmare efter jobbet. Biltokig äldre kille |
|
|
Det var bara kabeln som kommit upp. Såg nu att det lyste. Biltokig äldre kille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.