|
|
|
|---|---|
|
efter all min otur jag haft med mina lci xenon lampor på pre-lci halogen kärra, så har jag bestämt mig trots trasiga lampor vid leverans att beställa hem ett retrofitkit från bmw. 63130395396 Länk för att det ska funka att koppla detta behöver man även dessa tre: Strålkastarrengöring 61670400875 Fotutrymmesmodul 61359128184 Manöveranordning ljus 61316932796 jag har dock redan strålkastarrengöringen på min bil. Och på m-bilar i eskilstuna har jag 10% rabatt på reservdelar då jag är med i BMW CS. men jag vet att vissa butiker kan ha 20% på reservdelar ibland. så om ngn vet något ställe där man har mer rabatt om man är med i BMW CS så åker jag gärna dit och handlar detta. då får jag allting runt 11-12k och så är det bara att sätta ihop :) är det någon som vill ge mig tips, avråda mig från detta eller något annat? för isåfall tänkte jag försöka göra detta så fort jag fått pengarna tillbaka från mina trasiga xenon-ljus. vilket lär ta mig en månad till men men. dessutom måste bilen kodas hos bmw, fick ett fast pris på 2-2500 kronor av m-bilar i eskilstuna. | |
| Schmiedmann lämnar rabatt till BMWCS medlemmar. Du får kontakta dem via telefon eller mejl för att få veta eventuellt rabatterat pris. | |
| Bilia Group Göteborg lämnar 20% på reservdelar under perioden 12 - 18 april. Men hjälper antagligen inte dig. | |
| Ovanstående gäller enbart för BMWCS medlemmar, vilket jag glömde skriva. | |
|
tack chris87. då ska jag ringa schmiedmann och kolla. köper ju där jag får billigast. nej tyvärr hinner jag nog inte få pengarna tills dess. men ja vill hålla ögonen öppna ifall jag skulle snubbla löver något billigt då jag är med i bmw cs |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.