|
|
|
|---|---|
|
Hej kamrater! Bytte däck på frugans e39-01 backade upp på garageuppfarten, sen när ja skulle därifrån efer ca 3tim så lät de klick ,klick, klick å intrumentbrädan blinkade itakt med klickandet!!!! Provade båda nycklarna men ingen skilnad, läste bland inläggen att de kan va batteriet. Har satt de på laddning. Va tror ni att de kan va??? Tack på förhand!! | |
| Urladdat batteri. | |
|
Hej. Jag hade samma problem som du efter att ha stått på uppfarten och städat bilen. Det som var skum var att allt annat fungerade, radio, lampor. Trots det så var det batteriet. Tydligen krävs det en viss spänning, annars är det "dött". Det är förmodligen dags att byta batteriet, Det gjorde jag efter att BMW mätt och jag hade 60% kapacitet när det var fulladdat. |
|
|
Hej! Mätte upp batteriet 12,3volt. Fick starthjälp, så nu går den igen! Bör nog byta batteriet. Tack för era svar!!!!! |
|
|
Hej! Jag har haft liknande trassel med min e39-03. ... Starthjälp löste problemet. I direkt samband med detta fick jag komplikationen att navigation (MK IV) inte kan läsa navigations-DVDn. Jag får felindikering, antingen att det inte sitter nån skiva i DVDn eller att den inte känner av DVD spelaren. Någon som vet vad det kan bero på och ev har ett botemedel? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.