|
|
|
|---|---|
|
som rubriken lyder, körde idag, tiltade upp luckan, när jag ska stänga luckan, eller öppna den helt så stängs den igen en bit, sen tiltas upp igen. inget meddelande visas i idriven. vad kan det vara? | |
| en liten uppdatering, med insexveven går det endast att tilta luckan mer, med maxtilt går det att stänga luckan med knappen. om jag tiltar luckan med knappen så går det inte att stänga luckan igen.kanske man måste kalibrera luckan på något sätt? hur gör man det? bilen har inte varit strömlös eller blivit tvättad sen luckan fungreade felfritt sist, vilket var för en vecka sen... | |
|
Tryck på knappen rakt upp i ca 30 sekunder och låt luckan stängas och där efter öppnas tills den kommer till helt stängt läge Ps kolla bara så att det inte ligger något ivägen för luckorna Har funkat klock rent för mig när den strulat Ha deT |
|
| är det inte så man brukar göra om det står anti trap i idriven? för i min står det inget felmeddelande. tack för svar hursomhelst, ska pröva ditt förslag ändå imorrn :) | |
| Problemet löstes helt när jag gjorde som du sa, tack så mycket för hjälpen, tur att det finns ett så kanonbra forum med kunnigt folk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.