|
|
|
|---|---|
|
hej! ska byta kupe filter på min 535a men hittar inte vart det sitter. har bytt på 525a förut och då satt det mot torpedväggen precis som i mektips. men i min bil är det helt tomt där! MVH:Jamie | |
|
Är det inte nått med att tidigare E34 saknar filtret? //Magnus |
|
|
Länk Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Har du inte AC fanns det inte på din årsmodell. | |
| Jag har AC... så då är frågan.. vart sitter filtret? | |
| Enda stället det kan sitta på är enligt mektipset, iaf vad jag vet. Bilen kanske är modifierad? | |
|
Bytte mitt i veckan, satt placerat enligt meckartipset! Som jag förstått det så skall detta vara enda placeringen och kom 1991 med AC. På min satt det även dekaler till vänster i handsfacket om att det fanns kupefilter installerat. |
|
|
Jo det sitter där, har bytt mitt & det e bökigt. Så ta det lugnt. Lycka till |
|
|
Tidiga e34 har, enligt de uppgifter jag fått, ej något filter. Oavsett AC eller ej. Min M5 90- med stora klimatpaketet hade ej filter. Kjell N: Menar du att du har filter på din 90:a? Eller är det en annan bil du har bytt på? |
|
|
Man hör ofta prat om att det skulle vara bökigt att byta filtret på E34. Tycker det hela är lite missvisande, möjligtvis att de är bökigare än på E39 men bökigt är för mig att ta i, tror jag bytte mitt filter på ca 30 minuter. Stor skillnad blev det hur som helst. Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
| Mr_Fatise: Hällre = Hellre :) | |
|
Ajfan, inte mitt fel. Skyller på Copy/Paste. Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
| Frapp. Jo det e på min egen bil. | |
|
vet vart de sitter och har bytt på andra e34or förut.. men det sitter inget där på min bil, och fläkten blåser dåligt och de immar precis som när det börjar bli dax att byta filtret :/ /MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.