AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
889

Bmw tidningar

Be
6
Beemerboy
535iA -92
Vet någon om det finns några bra utländska Bmw tidningar? Jag har letat men inte lyckats hitta någon.

Beemerboy
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Större Pressbyrån-butiker brukar ha ett stort urval av utländska BMW-tidningar, både tyska och engelska.
B1
365
B10Tobbe
3-serie GT -18
M4 -14
Total BMW och BMW Car tycker jag är dom klart bästa BMW-tidningarna. Om du prenumererar, så sparar du en rejäl slant jämfört med att köpa lösnummer.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Det finns en tysk entusiasttidning med det lätt bisarra namnet Edition Weissblau. Tidningen är dock lysande.

My Bimmer is my mistress
54
Bämwen
320iM -89
Performance BMW är bra om man gillar att läsa om stylade och trimmade BMW, Ganska mycket E30 och E36. En engelsk tidning med repotage från Aus, usa och england mestadels men även från andra ställen

BMW:n är mannens bästa vän
[Qvickeen]
Performance BMW Har dom nån hemsida man kan kika påå?..

Besök min BMW hemsida, bli medlem!
Länk
Tja!

"Bimmer" är också en schysst tidning. Kommer från staterna.

Mvh Tobbe
E30Mpower
Performance Bmw´s hemsida är följande
www.performancebmwmag.com
en grymt bra tidning!
/F

Kolla på Länk
E30Mpower
Performance Bmw´s hemsida är följande
Länk
en grymt bra tidning!
/F

Kolla på Länk
[Qvickeen]
Tackar! :)

Är det du som äger den svarta M3an?... Med Cupspeglar?..

Länk
E30Mpower
Nej, min står fortfarande i verkstaden men snart kommer den ut med ny renoverad motor + kompressor på plats!! kolla på min sida så ser du!

Kolla på Länk
[Qvickeen]
Ok... sorry :)...

Ruskigt fin BMW du har! Kommer du den va klar tills Lördag?.. (Gävle träffen)...

Länk
E30Mpower
Jag hoppas på det!:) den var klar i fredags men när vi skulle prova den så visade det sig att det va fabrikations fel på kompressorn, packboxen va trasig i den så kompressorn sprutade in olja i motorn:( så nu hänger det bara på kompressor företaget att de får fram en ny i tid för allt annat är klart. Jag kommer garanterat att komma till Gävle träffen anntingen med min bil eller någon annans bil med tanke på att jag håller i karavanen från Sthlm, kommer jag med min så blir det tyvär bara med ett väldigt lågt laddtryck :(:(

Kolla på Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.