|
|
|
|---|---|
|
Hej! Letar en Alpina/M5 E34 någon som känner till denna Alpina? Länk | |
| Ägaren och tidigare ägare vet säkert jättemycket om den :) Men är det fart du söker vore det nog bättre med en M5, eller B10 biturbo om du känner för att slösa pengar | |
zcooter |
Du har powerpost!! Oldman |
|
Har haft kontakt med nuvarande ägare. Bilen verkar ok i det mesta men hade lite bekymer med ABS systemet samt att den gick ojämt på tomgången, missade på någon cyl! Kan ju vara lätta fel alt dyra!!!! |
|
| Det låter som en chansning, helt klart | |
|
En fråga som inte har med Alpinan att göra men som bl.a zcooter o oldman borde kunna svara på: Hur funkar powerpost? och måste man inte vara pro-medlem för att skicka powerpost? Kör så det ryker |
|
|
Det står "Min PowerPost" ganska lånt ner i menyn till höger. Är du inloggad och har fått PowerPost så står det "Nytt" (eller nåt liknande)med röd text efter "Min PowerPost" i menyn. Du behöver inte vara pro-medlem för att använda funktionen. |
|
|
Oj, blev fel: "Det står "Min PowerPost" ganska lånt ner i menyn till höger." Ska givetvis vara "långt ner till vänster" |
|
|
Tack BjörnB. Såg inte den rutan för jag brukar inte logga in, utan skriver bara mitt lösen om jag gör något inlägg. Klickade på nått som heter Power-polare men det var bara för "pro-medlem". Kör så det ryker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.