AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
451

Färgförslag :-/

st
88
stene
530i 88a (e34)
Jaha dags att måla om bmwn då... originalfärgen e 317 (orientblåmetallic tror jag den heter) men den e så tråkig. finns det nån häftigare blåmetallic som inte skilljer sig så mycket från originalet. Förslag?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har macaoblåmetallic, den är violett i solen och blå på kvällen. Väldigt schysst färg tycker jag. Jag har för mig att det ska vara färgnummer 250.

//Schnitzer
st
88
stene
530i 88a (e34)
Hmm ska kolla i färgkartan. Annars tämkte jag måla med original o dimma lite silver/guld på diverse hörn,(med måtta förståss) kanter nedre delen av dörrarna osv. då får man lite skumma reaktioner i solen. Sen e frågan om det e värt jobbet. Fan hellackering e inte kul speciellt inte på den här jävla valen.

stene
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Nej, det är inte billigt. Jag hörde med en grabb som nästan ville ha 20.000 kronor för en hellack på min. Jag vet inte om det är billigt eller dyrt för en E32 är inte precis en liten bil.

//Schnitzer
st
88
stene
530i 88a (e34)
Nej men jag målar fanskapet själv, är det tänkt. Då betalar jag bara materialet. Kanske ska tillägga att jag är bilplåtslagare, lackerare innan alla hoppar på mig ;-). Funderade ett tag på volvos lazerblå men tack o lov så tog jag min medicin i tid o blev frisk igen hehe...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.