|
|
|
|---|---|
| Har en 525 touring 94 där torkarna bara fungerar i maxläget. Har bytt reläet till torkarna, men det hjälpte inte. Vad gör jag nu? Vad kan det vara? Vore tacksam för svar. | |
|
Vad har du bytt? Är säkerligen styrboxen under baksätet som är kass. Kommer inte ihåg vilken som styr vad men det är nån av RM eller GM boxarna. Sök på forumet så hittar du mer info. Beemer 4 Life! |
|
|
Där är två st reläer och jag har bytt båda. Vad styr den boxen under sätet? Jag såg massor av sådana på skroten och det kan man få för någon hundra lapp kan det imte vara själva spaken vid ratten. Har i och för sig rickat på den och inget som visa glapp eller dålig kontakt. Mvh: Matte |
|
|
Nej är det de symptomen som du har så är det styrboxen. Dem boxarna styr, torkare, elhissar, central lås och förmodligen mer där till. Beemer 4 Life! |
|
Lu 204 BMW 525 xi e61 LCI -07
BMW 320 e30 m60 6vxl -90 BMW 540iM -93(5vxl) BMW 635csi(?) m60 6vxl -76 |
Kan det möjligtvis vara samma på min E34? Torkarna går ju ner till intervall om man stannar och det stämmer ju bra, men i mellan varven går den på intervall även under färd och man får då köra på maxfart. Är det så det är för dig också? Eller fungerar inte intervallen heller? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.