|
|
|
|---|---|
|
Hej, Satt inne på blocket och klickade lite då hittade jag denna m5a (Länk jag föll lite måste jag säga! Har just nu en 330ci e46-01 (Min bil värderar jag till 140 000:-) som jag visserligen är väldigt nöjd med, men känner att det är dags för något nytt nu. Jag har läst om dem vanliga felen och vet att det är relativt höga kostnader för service och reparationer. Som tur är så är jag näst intill färdig utbildad personbilsmek och kommer göra de reperationer som behövs och dylikt själv. Försäkringen kommer såklart stå på far. Finns en del som reagerar på fel sätt gällande att jag är så ung och redan har en bil för 140k. Dels så delar jag bilen med morsan och när man har dem ekonomiska tillgångarna i familjen så tycker jag att man ska ta dem. Jag till skillnad från många andra i min ålder som har dyra bilar , fixar dem själv och håller dem i toppskick. Han skriver i annonsen att han är intresserad av ett byte så tänkte åka dit imorgon och titta på bilen. Kan ni ta en titt och ge mig några extra goda råd? =) En gång tyskt, alltid tyskt! | |
|
Märkte att länken inte funkade.. Länk En gång tyskt, alltid tyskt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.