AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
838

Finns det intresse för grupprabatt på RICA

He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Tjena gubbar

Finns det intresse för att mappa hos RICA Tuning? Det gäller RICA i Kungälv strax norr om Göteborg.

Rabatten avser både dieselbilar och bensindrivna

2 bilar = 20% rabatt på ord. pris
3 bilar = 30% rabatt på ord. pris

Jag blir i så fall 1 bil, så är 1 till sugen får vi 20% och 2 till 30%

Hör av dig om du är intresserad så kan vi bestämma dag när vi kan göra det.
Verdi
Svårt att komma till skott? Skulle du inte välja VTech?
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Skulle mappa där ja, men svarar aldrig, ger aldrig nåt pris när man frågar. Jag har alltså väntat sen DECEMBER på svar från dem med pris eftersom jag redan har trimfilen hemma och behöver bara få den flashad i bilen.
Är det något jag hatar så är det folk som velar. Skiter i 10-15 hk mer när jag kan få bilen fixad idag om jag så vill hos andra.
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Kan ju tillägga att jag har en av dem på MSN och har skrivit ett ANTAL gånger där jag blir ignorerad med svar. För visst fan ser man när någon har skrivit till en även om man inte suttit vid datorn?
Service MY ASS
Verdi
Trist. Själv har jag gjort 1300 mil under tiden med min bluefin-mapp sen början av december. Funkar klockrent än så länge. Blir en helt annan bil.

Är det bara 320d de har problem med? Hur är det med 325d? Samma problem med handenheten?
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Det är x20d motorerna som har den senaste styrboxen från BOSCH EDC17. Dessa kom i mitten av Maj, och min är tillverkad just då. BMW 325d har fortfarande gamla styrboxen. Nikeman har ju en 2010 års modell och den gick att mappa som vanligt, så 325d har inte den senaste styrboxen än. Men när 204 hk kommer ut så får den nog den.

Jag skulle köpa Bluefin och kontakta dem men den funkar inte på min bil...desvärre.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.