|
|
|
|---|---|
|
Jag har bytt på E39, trångt men genomförbart. Igår kikade jag på hur mycket plats det fanns på E60n och det var inte mycket. Måste man ta loss hela lamppaketet för att komma åt eller finns det nåt annat trix? Och om man ska ta bort hela, är det då de två översta skruvarna eller behövs mer plockas bort? | |
|
glöm inte att koppla bort kabeln när du rycker loss lamphuset. har själv xenonkonvert på helljuset i min E60 |
|
|
Men det är alltså bara de två översta skruvarna som ska bort, eller..? Jag pratade med en på verkstan som sa att de har 60 minuter på att byta bägge xenon i prislistan, han visste inga detaljer om vad som skulle bort. |
|
|
sen är det två stycken bakom lamphuset. se video: Länk |
|
|
Tack, tack Satan vad bråttom han har, riv o slit, lite tur att allt funkar när han har fått ihop det :-) |
|
STi |
Ser det lika dant ut på facelift LCi? Menar med fästpunkter och skruvar å sånt. Bara 4 skruv? |
|
Ta det försiktigt och tänk på att du får dit den rätt igen så att ljuset inte bländar Ha deT |
|
| Haha fan vad enkelt jag som höll på en hel eftermiddag med blodiga knogar för att byta parkeringsljuset på ena sidan... Detta var på en pre-lci. | |
|
Det finns ett runt plastlock på ovansidan av strålkastaren, lossa det först, är bara att vrida lite och sedan ta bort, är betydligt lättare att få ut hela strålkastaren då. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.