|
|
|
|---|---|
![]() 78 M5 -92 3,8 Sedan E34
540/6 -94 Sedan E34 Audi A6 Q 2,6 -96 MB Sprinter 208D -96 530/5 -93 Sedan E34 |
Hejsan har köpt mig en M5 -92 3,8 och dom kostar ju en del att försäkra, Några som har kolla på detta? Kom med förslag. Har även en 525 -93, kostar även pengar den! Är bara 20 år än. Mvh |
| Jag hade Salus Ansvar när jag ägde min, hade endast halvförsäkring och betalade 16k om året :S. Visserligen avställd på vintern men ändå... | |
|
Jag har Vesta på mina bmw´s brukar ringa runt till flertalet bolag och för mig har dom varit billigast hittils när det gäller bmw. Länk Men jämför flera bolag brukar vara stora skillnader.. //Roffa |
|
|
BMW Originalförsäkring kan vara värd att kolla upp. Har varit billigast för mig de senaste åren redan utan den 10% rabatt man får om man är medlem i BMW Club Schweden. Ang. rabatten med BMW CS är den rena fyndet om du har en BMW som är lite dyrare att försäkra, du tjänar in medlemskapet på 400kr två gånger om om du har en bil som kostar 8000kr/år som exempel! ------ BMW CS #04839 |
|
|
Länsförsäkringar har varit mkt billigare för mej än ngt annat bolag...har jämfört med tiotalet andra.. Lelle |
|
|
Enda som gäller är att ringa runt till så många bolag som möjligt. Jag gör det varje år när förfallodagen börjar närma sig. För tillfället har jag M3an på Aktsam. Dom var billigast den här vändan. |
|
| Förresten, jag har 525an på Aktsam också. Dom var billigast även på den. | |
| Jag har min mm5 e34 -92 försäkrad i Trygg-Hansa betalar 2700 kr/år för helförsäkring låter otroligt men sant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.