|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Har gjort en riktig tabbe i höstas. Parkerade en bil i varmgarage med igen stängda rutor och med carcover och upptäckte idag att den var full med mögel, växelspaken och ratten var absolut värst med såna långa hår.. Inredningen är tyg med lite skinn detaljer. Tacksam för alla tips och råd jag kan få :) //Janne --- BMW 520iT-92 Mazda Eunos Cosmo 20B -90 Mazda RX3 -73 | |
| Ta och tvätta av allt det mögliga med vatten och lite diskmedel bara. Ta lite klädseltvätt på klädseln så ska du se att det ska nog gå bort. Lycka till. | |
|
Och sätt in en sk. torrboll till nästa år och kanske en burk med Ättika (mössen gillar inte det och det äter dålig lukt) Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.