|
|
|
|---|---|
| Hittat ett par fälgar med det måttet i bak, ET15, vet någon om det går på E36 Touring? Den är något sänkt med. | |
| et15 låter som att det blir väldigt svårt. de kommer hamna långt ut. med så breda fälgar blir det ännu värre. | |
|
Okej, verkar vara kört då.. Men vad säger ni om 18x8" ET25? |
|
| det låter mer troligt men fortfarande tight. jag ska inte svara säkert. jag har 17"x8,5" et50 och då finns det ju lite plats över. men jag har ju en compact så det kanske skiljer lite? | |
| Okej. 8" Et 25 kommer 19mm längre ut. Det låter ju inte speciellt mycket? | |
| det är nog på gränsen. någon annan som har erfarenhet kanske? | |
|
Detta är 8.5" Et35, det fungerar tydligen bra, dock ej sänkt. [img]Länk |
|
| Länk | |
| är din sänkt? det är ju inte jätteroligt när det går i skärmkanterna, det gjorde det på min e30 med mim-fälgar. inte sänkt men dåliga stötdämpare. snyggt var det dock. | |
| Japp, endel, och har även planer på att sänka mer ändå. Så behövs nog mindre fälgar :) | |
|
rätt et är ju en fördel också. =P btw nice nick du har. men hett tips är ju att kika på: Länk där kan du hitta några snygga fälgar och det finns ju all info också. mina favoriter är styling 22, 23, 24, 32, 39, 68( sitter på min ) och 89. |
|
| Hade 8.5" ET35 på min förra e36:a och det var precis att det gick. Så lägre ET och bredare fälgar blir nog svårt utan att det tar i skärmkanterna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.